Zwroty, wymiany i reklamacje

Wymiana towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na wymianę towaru od momentu jego otrzymania.

W celu dokonania wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz wymiany

Wypełnij formularz wymiany i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, kod i rozmiar towaru.

2.Odesłanie produktu
Dokonując wymiany towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
Intermax Sp. z o.o. z dopiskiem GABOR
Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

z dopiskiem: WYMIANA

Przesyłka zwrotna z wymienionym towarem jest bezpłatna.

Uwaga! Towar wysłany na koszt Intermax Sp. z o.o. nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania.

W celu dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, wskazanie numeru konta do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, przyczyna zwrotu, data zakupu.

2.Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
Intermax Sp. z o.o. z dopiskiem GABOR
Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

z dopiskiem: ZWROT

Uwaga! Towar wysłany na koszt Intermax Sp. z o.o. nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt, na adres:
Intermax Sp. z o.o. z dopiskiem GABOR
Chełmińska 121
86-300 Grudziądz

z dopiskiem: REKLAMACJA

Uwaga! Towar wysłany na koszt Intermax Sp. z o.o. nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl